donderdag 13 augustus 2015

2| ANGSTEN OPZIJ ZETTEN

www.oberstdorf.de  oberstdorf by night

Hallo allemaal,

Ik ben voor 17 dagen op vakantie in Oberstdorf. Mijn moeder en haar man wonen hier namelijk en zij hebben een winkeltje waar  je terecht kan voor leuke woonaccessoires, chocolade en heerlijke koffie.
Aangezien ik alleen hier naartoe ben gereisd en mijn ouders bijna dagelijks moeten werken heb ik mij voorgenomen om in mijn eentje leuke dingen te gaan ondernemen. We weten allemaal dat bijna niemand het leuk vind om alleen ergens naartoe te gaan. Alleen naar de bioscoop vinden we al snel raar en we schamen ons om bijv, alleen te gaan zwemmen, Ik heb voor mijzelf een lijstje voor de vakantie gemaakt wat ik allemaal in deze vakantie wil doen. Zelf ben ik het type persoon die mij normaal een heleboel voorneemt maar uiteindelijk komt er van weinig iets terecht. Vaak doordat ik bang of onzeker over de situatie ben.  Elke keer denk ik weer achteraf: "Kirstin, waarom heb je het nou niet gewoon gedaan?". Maar ik sta op een keerpunt. DIT WIL IK NIET MEER ! Ik heb besloten mijn leven radicaal om te gooien. Zodat ik er veel meer van kan gaan genieten. Altijd ben ik ermee bezig geweest wat andere vinden en denken van mij. Deze vakantie ga ik grenzen verleggen en mijn angsten opzij zetten. Ik wil 100% genieten van het leven en alles eruit halen wat erin zit, ik wil niet veranderen maar een betere versie van mijzelf worden.

SHOKO. De zaak van mijn ouders.


Ik heb voor mijzelf een lijstje gemaakt wat ik deze vakantie allemaal wil doen:
(dit zijn niet alleen spannende dingen maar ook gewoon leuke dingen die ik wil gaan doen, een soort vakantie bucketlist dus)
  • Paragliding
  • Alleen gaan zwemmen
  • Stedentrip München 
  • Breitachklamm (dit is een hele mooie waterval)
  • In een meer zwemmen
  • In de nacht van 12-08 op 13-08 vallende sterren kijken
  • Sauna (bij slecht weer)
  • Massage behandeling
  • Winkelen in Kempten
  • In Kempten TK Max bezoeken (hierover later meer in een artikel)
  • Blaues haus bezoeken (dit is een café & shop in 1 met een heel leuk concept, hier wil ik ook nog een artikel aan proberen te wijden)

Ik ben al een aantal dagen hier en zoals je ziet heb ik ook al een aantal activiteiten afgestreept.

Later na mijn vakantie zal een artikel verschijnen waarin ik terugblik op mijn vakantie en met jullie zal delen welke activiteiten ik van mijn bucketlist ook daadwerkelijk gedaan heb.

Ik ben erg benieuwd wat er op jullie vakantie bucketlist staat en welke angsten jij wilt overwinnen om beter te kunnen genieten van het leven.
Let me know!

Veel liefs xoxo ,
Kirstin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten