zondag 2 augustus 2015

1 | WELKOM

Hallo allemaal, 

Ik start deze blog omdat ik graag mijn verhaal en ervaringen met andere wil delen. 
Mijn leven is niet altijd even makkelijk en leuk geweest maar ondanks dat sta ik heel positief in het leven. Ik doe dit niet om aandacht te krijgen of zielig te doen, ik ben tenslotte inmiddels meer dan gelukkig, maar juist om andere te inspireren en motiveren. Vanuit mijn ervaringen en belevingen wil ik gaan bloggen over hoe je het beste uit jezelf en uit je leven kan halen.Ik ben geen expert maar zal vooral bloggen over wat mij gelukkig maakt en hoe ik een positieve kijk op het leven heb gekregen. Hopelijk kan ik hier andere mee inspireren.



Wat kan je van mijn blog verwachten ?
Ik zal eigenlijk over van alles gaan schrijven. Alles waar je maar gelukkig van word of hoe je het beste uit jezelf kan halen. Denk aan tips voor positief in het leven staan, nieuwe hotspots, stedentrips, reizen, shoppen, fashion, interieur enz. 
Het is belangrijk om wat van je leven te maken en te genieten van elke dag !


Veel liefs xoxo , Kirstin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten